Etiketter

, , ,

Sitter här och planerar den kommande veckan. Google Calender är verkligen kanon. Jag har en kalender för alla deadlines, aktiviteter och träningen och en som jag använder som kostkalender när jag planerar vad jag/vi ska äta. Himla smidigt att man kan synka den med telefonen också och få påminnelser som SMS och allt.

Eftersom jag mår som en påse nötter började jag med att planera mina luncher, ser ni den röda tråden?

Precis, varje lunch har tilldelats en TV-serie. Jag har nämligen kommit på hur jag ska hinna följa mina favisar, hehe. Nu återstår egentligen bara träningen men: jag hostar och känner mig allmänt dassig (idag var jag t.o.m. tvungen att sova middag, vet inte när det hände sist) så jag har bestämt att ta den biten som den kommer. Egentligen är det styrka/stretch på morgonen och sen en löprunda under dagen men som sagt, det ser mörkt ut med det just nu och om jag inte skriver upp det blir jag inte sur för att jag måste hoppa det.

Överhuvudtaget har jag en känsla att det där med sjukstugan inte är över, trots att alla magar är återställda. Inte bara för min egen del men Skruttens näsa har börjat rinna och mamma sa att Skruttan hade hostat bra hos henne. Det har jag iofs inte hört än men natten är ung.

Men, det hör väl årstiden till och vi kan bara ta det som det kommer. Med en nyss inskolad plutt på småbarnsdagis är det liksom inte helt överraskande…

Bara Skruttan är frisk på fredag för då firar de Halloween på dagis och hon ska vara häxa. Och jag ska göra bål.