Etiketter

, , ,

Jag är så sjuk! Ffa på kvällarna blir det illa. På dagarna går det i vågor, delvis känner jag mig helt ok, men nu rinner snoken och ögonen svider igen. Att jaga två barn på IKEA är kanske inte heller något som gynnar hälsan direkt…

Nu har jag precis klickat hem två böcker från Adlibris så nu får mina ögon se till att bli bra igen!

The highly sensitive child av Elaine N. Aron och Raising your spirited child av Mary S. Kurcinka är nu på väg till mig. Jag har en teori när det gäller Skrutten. Men mer om det när jag har läst böckerna och orkar skriva mer utan att ögonen rinner ur sina hålor. Jag ser iaf fram mot spännande läsning!

Nu ska jag iaf se om jag kan hitta en bra stream för senaste The Vampire Diaries-avsnittet. Gör jag det får jag nog titta med solglasögon.

(Jag vet, jag är apatrist just nu, hinner/orkar varken blogga eller besöka bloggar ordentligt men det är övergående. En fas. En förkylningsfas.)