Etiketter

,

Jo, hälsan å ena sidan och vädret å andra… Här spöregnade det i morse så någon sväng till skogen blev det inte. Duggregn tar jag, men inte spöregn. Men, skam den som ger sig. Jag inledde min nystart (för nu har jag varit sjuk så länge att det inte kan kallas något annat) med en svängom på crosstrainern iaf.

Kidsen är på dagis (än) och J är på vårdcentralen. Han bröt nämligen lilltån igår. På riktigt. Men han ville inte hänga på akuten utan ville se James Bond. I natt hade han ont, ont och jag letade fram några gamla Citodon-tabletter så han kunde sova. Nu är de dock slut och även om man inte kan göra mycket åt tån (bara tejpa gissar jag) så måste han få något mot smärtan.

Ja, och här sitter jag och jobbar. Och ser fram emot min TV-lunch. Vi inleder veckan med senaste The Walking Dead-avsnittet!