Etiketter

, ,

Det gick att gå en liten sväng till Ica medan Skruttan var på gymnastiken men nog kändes varje steg. Men det gick, alltid något. Det gör fortfarande jätteont att sätta sig eller gå nedför trappan så det blir ytterligare en natt med aspirin och ormsalva.

Myggjäkeln som stack mig i förrgår stack mig tre gånger på nästan samma ställe så nu har jag en hård svullnad, stor som en handflata, på vänster vad. Och en stor som en 5-krona på höger smalben. (Jag reagerar allergiskt på myggbett.)

Jag är alltså inte direkt vän med mina ben just nu, så att säga. Jag kommer inte att kunna PWa i morgon. Jag kommer nog inte heller att kunna gå en rask promenad men en promenix med hyfsat tempo borde gå. Röra på påkarna.

Träningsmässigt är det jättesvårt när halva kroppen inte är med på noterna. Utan lår kan man inte planka t.ex. Och armhävningarna går inte heller riktigt som de ska. Men, men, det blir till att köra armar och rygg igen. Och jag kan göra en del av mina benhinneövningar.

Som tur är fick jag bra läsning på posten så nu tar jag natten.