Etiketter

Igår var kidsen ju hemma men i tisdags och idag: ingen gråt vid lämningen av Skrutten!! Ingen gråt från hans sida då, jag grinade när jag satt i bilen i förrgår. Av lättnad så klart. Han tvekar lite och sen vänder han sig självmant mot fröken och sträcker upp armarna mot henne. Två olika fröknar dessutom (men båda ordinarie så han har ju sett mycket av dem). Så himla skönt!

I dag är det dags för dagisfotografering nr. 2. Spännande grejsaker. Om jag förstod det hela rätt så gör de inga försök att ta enskilda kort utan det ska bara bli ett gruppkort idag. De som inte var där vid första försöket (eller de som inte ”ville” då) kan ju ta enskilda bilder hos fotografen. Jag bryr mig inte om det enskilda men en gruppbild vore kul så jag hoppas att det är ok för los pluttos.

Min alldeles underbara, duktiga underbaring!