Etiketter

, , , ,

Jag gillar ju mina utmaningar och efter min misslyckade FF-start med borttappat program (har fortfarande inte hårddisken med programmet) och överbelastade lår är det nu dags för något nytt: 30 day shread med Jillian Michaels.

Ni vet vem Jillian Michaels är? Berömd och fruktad amerikansk tränare som är med i olika TV-program (Biggest Loser, om jag inte minns fel?). Ja, jag ska iaf träna med henne. På behörigt avstånd. Jag tycker hon är skitläskig och skulle antagligen kissa på mig och jag var tvungen att träna med henne på riktigt… Men hon kan ju sina saker och med en TV-ruta som avstånd borde det gå.

Jag börjar så klart med nivå 1 och det upplägget ska man köra varje dag i 10 dagar, sen kör man nivå 2 och 10 dagar och sist nivå 3. När de gör crunches kommer jag att göra plankor och jag kommer att vara försiktig med mina klena ben (inte gå ner för långt för tidigt och så).

Sjukt kul och sjukt svettigt! Någon som är på?! 😀