Etiketter

, , ,

Inga avbrott idag, jag körde hela träningspasset (här hittar du träningsvideon med Jillian Michaels) och ja, jag dog lite. Lite mycket. Ojojoj. Jag har ju tappat så himla mycket flås OCH styrka att hon nästan tog kål på mig. Det blev en och annan 5 sekunders paus (men inte längre!)… Men skam den som ger sig! För det är ju faktiskt sjukt kul!

Sen var jag ju tvungen att shoppa lite, nämligen broddar (eller dobbar eller vad de heter; halkskydd iaf). Skruttan satte sig på rumpan i morse och när jag PWade hem (jo, det hann jag också med idag – you can call me hurtbulle!) så tänkte jag att jag måste fixa lite ytterkläder nu när jag ska gå/springa alt. PWa minst tre gånger i veckan.

När vädret är så fantastiskt som det var idag (strålande solsken och allt) så kan man ju inte låta lite is stoppa en! Nu ska jag botanisera genom ebay för på önskelistan står ett nytt underställ, vantar och en sån här neck warmer.