Etiketter

, , ,

Ja, den var idag. En soppslev och ca ett halvt kilo klumpbildande kattsand. Som en 84 cm hög person med mycket möda och stort besvär hade burit från kattlådan till toaletten. Med en spade. Med hål. Det kallar jag ihärdigt. Nästan så att man vill berömma det. Om det inte vore så att klumpbildande kattsand blir som typ betong.

Men jo, jag grävde ur toan med en soppslev och nu funkar den igen. Inte soppsleven, den ligger i soptunnan, toaletten menar jag.

Dessutom hann/orkade jag färga utväxten, glömde bort aspirinmasken och orkade inte släpa fram fotbadet. Men 1 av 3 är också ok. Jag skyller allt som inte blir som tänkt på mitt onda öga. Som faktiskt känns lite bättre.

I morgon ska jag veckohandla med kidsen och mamma tror jag. Nu ska jag natta mig. Tror jag. Eller nej, nu ska jag skriva shoppinglista för mamma ville iväg tidigt. Inte mig emot.