Etiketter

, ,

Jag lever, bara så ni vet. 😉

Här händer lite tråkigheter just nu och jag är lagom deppig. Vi får se om/när/vad blir ”bloggmaterial”… Idag tog jag ledigt från det tråkiga och unnade mig en en-timmes-promenad, burksol, aspirinmask,… I morgon kommer jag att unna mig att åka in till Karlstad och hämta mitt pass och ID-kort (hrmpf) men en tur till IKEA står också på programmet.

Några bilder…:

Igår fyllde Skrutten 1,5 år. Det firade vi med hemmadag för storasyrran som hade feber i söndags. Det var mysigt att bara ha henne hemma faktiskt.

Jag var rädd att bli utan saffran i år. När jag hörde att ett paket bara kostade 16 spänn (är inte det billigt?!) slog jag till stort.

Farsdag 2012. Minns inte om jag la upp denna bild…

I morgon är det hemmadag. Gissa vad jag ska försöka få till… (bilden är en hint).

Dagens post. Inte illa. Skulle egentligen inte köpa ny mobil förrän nästa år men när min la på av sig själv under ett viktigt samtal (igen!) blev jag så in i helvetes rosenrasande (jo) att jag köpte en ny. Budgetten gav inte utrymmer för en ajfån (som jag först kikade på) men jag är redan sjukt nöjd med denna (och då har bara pillat på den i 2 minuter).

Ja, så var det väl med det. Mer har jag just nu inte att säga.